Op werkdagen geven wijkcoaches via de chat tussen 11.00 en 17.00 uur direct antwoord op vragen. Maak daar gebruik van! Druk op de roze chatknop rechtsonder. Chatten kan anoniem en is gratis.

Op werkdagen geven wijkcoaches via de chat tussen 11.00 en 17.00 uur direct antwoord op vragen. Maak daar gebruik van! Druk op de roze chatknop rechtsonder. Chatten kan anoniem en is gratis.

Hulp nodig bij het voeren van een gesprek?

19 jan 2021

Als u een gesprek heeft, dan kunt u iemand meenemen. Dit kan een familielid, vriend of kennis zijn, maar u kunt ook gebruik maken van een cliëntondersteuner.

Wat doet een cliëntondersteuner?
Een cliëntondersteuner kan u helpen bij het voorbereiden van een gesprek, ondersteunen tijdens het gesprek en u kunt het gesprek met hem of haar nabespreken. Ondersteuning is digitaal of fysiek met gepaste afstand. U kunt kiezen voor een deskundige vrijwilliger of professional, die u ondersteuning kan bieden. Zowel de vrijwilligers als de professionals zijn onafhankelijk.

Wanneer kunt u gebruik maken van een cliëntondersteuner? 
Als u uitgenodigd wordt voor een gesprek op het Serviceplein van de gemeente Alphen aan de Rijn Tom in de buurt kunt u zelf vragen om een cliëntondersteuner.  Cliëntondersteuning is altijd gratis.
Wilt u hiervan gebruik maken, bel dan naar het MEE Servicepunt via telefoonnummer 088 – 775 2000 of e-mail naar info@meezhn.nl.  

Deel dit bericht via

Terug naar nieuwsoverzicht